Manipulant depozit
Responsabil cu încărcarea și/ sau descărcarea cutiilor în/ din autovehiculele de livrare, precum și cu depozitarea lor conform procedurilor interne.
Departament: Depozit
Locaţie: Sediul GAM/ sediile clienților
Educație: Studii primare
CE RESPONSABILITĂȚI URMEAZĂ SĂ AI
- să încarci/ descarci cutiile în/ din autovehiculele de livrare
- să respecți planificarea de solicitări/ retururi de cutii cu arhivă
- să sortezi cutiile cu arhivă la descărcarea din mașină
- să asiguri integritatea și securitatea mărfurilor manipulate (a cutiilor cu arhivă)
- să preiei comenzile pentru încărcarea/ descărcarea mărfurilor necesare sau care sunt cerute în mod curent de agenți comerciali sau de clienți
- să pregătești cutiile cu arhivă pentru expediere (să ambalezi și să securizezi marfa în vederea livrării)
- să verifici mărfurile și cutiile cu arhiva sosite în depozit – atât cantitativ, cât și calitativ
- să manipulezi și să așezi cutiile în spațiile special destinate, în funcție de sortimente, manual sau cu ajutorul lizei
- să participi la inventarierea mărfurilor din gestiune
- să descarci cutiile cu arhivă la sediile clienților atunci când însoțești mașina de livrare
- să încarci mașinile de transport cu arhiva la sediile clienților, atunci când aceștia doresc să expedieze arhiva către GAM
- să înlocuiești șoferii atunci când este cazul
CE NE DORIM DE LA TINE
- să fii organizat În fiecare zi, facem ordine în haos. Organizarea e unul dintre atuurile pe care punem cel mai mare preț.
- să fii capabil să lucrezi în condiții de stres Uneori, poate fi dificil să organizezi sute sau mii de documente într-un timp scurt. Performanța noastră se bazează pe capacitatea de a lucra eficient și în condiții de stres.
- să fii apt de muncă fizică susținută Job-ul presupune și o activitate fizică susținută. Dacă ai energie din plin, lucrurile merg mai cu spor.
- să fii atent Lucrăm cu date extrem de importante. De aceea, e nevoie de întreaga ta atenție pentru a nu avea scăpări sau a nu genera erori.
- să fii comunicativ Atitudinea față de cei cu care intri în contact e nevoie să fie una diplomată și corectă.
- să ai un simț al disciplinei și al ordinii Punem preț pe seriozitate, capacitatea de organizare și concentrarea la ceea ce ai de făcut.
Cunoștințe necesare
- experiență relevantă de minimum un an
- limba engleză – nivel începător
- operare PC – nivel începător
- carnet de conducere categoria B