Arhiva digitală a companiei tale este acum în cloud
Accesibilă din orice colț al lumii, la orice oră, chiar și pentru căutarea unei singure expresii dintr-un text!
Câștigă spațiu pentru operațiunile esențiale și oferă echipei un instrument inteligent de management al documentelor. Află cum:
Scanare on-demand și arhivă digitală de documente
Te ajutăm să ții pasul cu dezvoltarea digitală a companiei tale prin pregătirea și scanarea ultra rapidă și la costuri reduse a documentelor din arhiva fizică.
Mai mult, indexăm și organizăm documentele (manual sau automat, în funcție de cerințele tale) și îți oferim opțiunea de scanare Full OCR pentru un acces complet la orice informație, în orice moment.
Acces cloud-based și selecția soluției potrivite de Document Management
Costurile cu managementul documentelor se reduc substanțial atunci când arhiva digitală a companiei tale este stocată într-un cloud securizat.
Consultanții noștri în tehnologie îți sunt alături pentru analiza gradului de digitalizare adecvat și a nivelelor de acces la documente pentru echipa ta.
În final, ai siguranța că soluția de Document Management aleasă este cel mai bine adaptată modului de lucru al echipei tale, dar și tipului tău de business.
Arhivă completă
În mediul digital actual este cert că arhiva companiei tale a devenit un mixt de documente fizice și digitale. Pe măsură ce integrăm documentele în arhiva complet electronică, te ajutăm să depozitezi în spații 100% securizate orice document în format fizic.
În același timp, echipa ta va putea lucra cu documentele din arhiva ta mixtă mult mai rapid și mai sigur.