Organizare arhivă HR
Redefinește ecosistemul datelor privind resursele umane ale companiei tale.
Cu cât compania ta este mai longevivă, cu atât este mai important să gestionezi inteligent datele privind resursele umane. Află cum:
Evidență exactă a dosarelor angajaților
Poate că echipa ta este formată din 10 oameni sau poate că ai depășit deja 100 de angajați, aflați în diferite divizii din locații diferite. În oricare situație, avem expertiza necesară să colectăm corect și complet datele angajaților și să le organizăm eficient. Chiar și pentru angajații care au părăsit compania.
Mai mult, te notificăm din timp dacă lipsesc documente din dosare și care sunt acestea.
Ecosistem digitalizat al datelor privind resursele umane
De la CV-uri și până la adeverințele necesare dosarului de pensionare te asistăm în validarea datelor din fiecare dosar de angajat, dar și în digitalizarea informației pentru ca aceasta să fie mai simplu de urmărit și consultat în timp.
Colaborare simplificată cu ITM și alte autorități publice
Economisește timp valoros utilizând sistemul nostru unic de organizare a documentelor. Știm cum trebuie să fie aranjate filele unui dosar conform cerințelor oricărui birou al I.T.M. și ne asigurăm că întreaga ta arhivă este pusă la punct.