Depozitare documente
Știai că depozitarea documentelor într-o arhivă fizică te poate costa mai puțin decât o arhivă digitală? În 22 de ani am acumulat experiența necesară arhivării oricărui tip de document, de la contracte de muncă și state de plată la documente cu cel mai înalt grad de confidențialitate.
Renunță la spațiile inutile alocate arhivelor de documente din sediile companiei tale și alege depozitele 100% sigure ale GAM în care știi exact unde se află fiecare filă, indiferent de documentul arhivat.
Vezi detaliiConsultare arhivă
Ai calculat vreodată cât timp pierde echipa ta încercând să găsească, sub presiunea auditorilor, chiar și numai o filă dintr-un contract păstrat în format fizic?
Consultarea documentelor din arhiva depozitată extern te ajută să câștigi timp valoros, să-ți îmbunătățești procesele de business și să eficientizezi costurile afacerii.
Vezi detaliiPrelucrare arhivistică și selecționare arhivă expirată
Obligația companiei tale de a-și prelucra și organiza arhiva nu trebuie să fie o povară.
Echipa noastră de arhiviști este divizia dedicată pe care compania ta se poate baza pentru asigurarea conformității cu cerințele Arhivelor Naționale ale României.
Arhivă digitală
Imaginează-ți cât de rapid pot accesa documentele din arhiva ta digitală toți membrii echipei, în perfectă siguranță, oriunde s-ar afla în lume!
Te ajutăm să îți crești vizibilitatea și accesul la documente esențiale din arhiva companiei, integrând documentele fizice într-o arhivă digitală și organizându-le perfect pentru nevoile tale operaționale.
EDI
De ce sa-l angajezi pe edi?
- Scazi timpul de procesare al documentelor financiar-contabile de minim 4 ori.
- Reduci costul lunar de extragere date cu minim 1288 euro.
- Lucrezi de oriunde iar EDI se ocupă de documentele tale fizice și îți pune la dispoziție datele de care ai nevoie, în format electronic.
- Reduci gradul de eroare cu până la 99% mulțumită fluxului inteligent de verificare a datelor extrase.
Organizare arhivă HR
Departamentul tău de HR este pregătit pentru volumul de informații pe care îl generează procesul de recrutare și organizarea dosarelor angajaților foști sau actuali?
Oricât de mare este echipa ta, te ajutăm să organizezi intuitiv și să accesezi în siguranță datele privind resursele umane.
Vezi detaliiEliberare adeverințe de vechime
Numeroasele documente necesare întocmirii dosarului de pensie consumă timp și creează un stres inutil, atât pentru companii, cât și pentru angajați.
Când arhiva unei companii se află în depozitele GAM, atunci e sigur că putem oferi toate documentele de care e nevoie.
Inventarierea dosarelor
O arhivă ideală este o arhivă complet securizată în care fiecare document are un loc clar, ușor de identificat de către membrii echipei tale și de către arhivar.
Te ajutăm să-ți creezi o arhivă perfectă și să menții un inventar precis al fiecărei cutii din arhiva companiei tale, chiar și când ai sute de cutii.
Vezi detaliiServicii GDPR
Noi, Global Archive Management (GAM), gestionăm și prelucrăm zilnic mii de documente cu caracter personal și am fost preocupați de Legea GDPR mult înainte ca aceasta să devină aplicabilă în România.
Avem propriul DPO certificat cu experiență de peste 5 ani în Protecția datelor cu caracter personal și regulamentul GDPR. Considerăm că nevoia pentru o opinie avizată în acest domeniu este vitală pentru împiedicarea eventualelor breșe de securitate. Astfel, inaugurăm un nou serviciu numit “Închiriază un EXPERT GDPR”.
Vezi detalii